Allmänt

Det är så skönt att ha en laptop med snabbt internet! Vår laptop har mycket snabbare internet än vår "riktiga" dator. Men det är liksom bara en internetdator, absolut inte spel eller några andra extragrejer på den, då typ dör den, stackaren. Hah.

Imorgon är det lektion på ridskolan. Håller tummarna för att jag får Tia, GP, Smokey eller Davidoff.
Annars hade jag tänkt städa lite imogon... Och börja snickra på marsvinens utebur med pappa. En utebur är bra för både marsvinen och mig, dem får lyckligt bli tjockare och tjockare på gräs och maskrosor, och jag slipper hör deras skrikande efter mat! "GOOOJ GOOOOOJ GOOOOOOOOOOOJ!!!". Fastän dem har grönsaker i buren. Knäppisar.

Nu skat jag typ läsa bloggar och lite sånt innan jag stänger av datan och lägger mig... :)

Kram Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0