10/5-09

Är ledig på torsdag, för då är det "OPD" (Operation Dagsverke). Hela skolan samlar in pengar och skickar till en skola i Guatemala. Annars måste man sitta i skolan på lektioner. Typ ensam. No way, säjer jag bara.
Det är iallafall jätteskönt, torsdagar är så långa och sega!
Nästa vecka är det ledigt torsdag & fredag, och någon av dem dagarna drar vi (allihopa, Natali, Angelica, Linda, Joanna, Josefin och jag) till Gröna Lund! Woho :D Insane verkar helt insane! (Haha, nu var jag rolig. Ordvitsar är min grej! xD)
Peerfa att vi är jämt antal, förra året när bra jag, Angelica och Joanna åkte så var ju alltid en tvungen att sitta med någon annan.
Som första grejen vi åkte, Nyckelpigan, var jag tvungen att sitta bredvid en liten kille, på typ åtta år.
Jag: Vad läskigt!
Kille: Det är inte ALLS läskigt!
Jag: ...
*Nyckelpigan börjar åka*
Kille: AAAAAAHH!!!!!

Måste logga ut, för jag måste skriva en SO-grej som ska in imorgon. Religion.


P.S: Idag är det exakt en månad innan jag fyller fjorton!


Kram Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0