Torsdag

En helt okej skoldag idag. Imorgon har vi håltimma på NO´n, så vi börjar en timme senare! :) Och på måndag är det "utmärkelsesamling" istället för SO. Det är ju bra, bara jag inte får nån utmärkelse.. Men det är lugnt, det kommer jag inte få. x]

Snart ska jag till stallet och ta hand om och rida Mitzy. Det ska bli så himla skönt när det äntligen är sommar; varmt och torrt. Och inga jobbiga täcken (häst) som ska av och på.

Det blir ingen filmkväll på fredag btw, alla ville se Let´s Dance finalen ;) Det blir nästa vecka istället.

På fredag och i helgen kommer jag att lägga in mer bilder och sånt, och faktiskt fixa det där med design och header.

Kram Nea 

Kommentarer
Postat av: Angel

3 på det blå, 15 på det röda.

Ja, den syns.

2009-03-26 @ 20:03:53
URL: http://aangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0