Blöffh

Jag är så sjukt trött efter skolan, och jag känner mig lite tömd på inspiration. Eller jag vet vad jag ska skriva om, men jag orkar inte. Bloggar väl i helgen eller nåt... haha.

Men jag kan berätta att jag fick Linda att tro att hon har Lotta Engberg som engelskalärare. Det var kul. 

Oooh, juste, vi har fått en ny musiklärare! Känns skönt, eftersom den förra läraren sög helt enkelt. Enligt Lena har han fått jobb som "dator... nånting". Ukaaj. Lite konstigt att han fick jobbet (lika konstigt som att han fick jobb som lärare) när han är ungefär lika teknisk som en sten.

Dessutom är det något konstigt med franska. Franskalektioner allstå. Man blir jätteflummig. Man går in typ sur (just för att man ska ha franska) och kommer ut... helflummig.
Konstigt det där!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Franska är rätt annorlunda.. :D

2009-08-24 @ 16:50:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0