Lite s'hära... allmänt babbel

Halo!
Red stora Darwin idag! Han är jättegullig, och rolig att rida =) Har ont i armarna nu för att jag var tvungen att bromsa så mycket, hehe.

Anyway, var hos Joanna with da otha dudelinas igår. Såg lite på Kenny Starfighter. Trodde den skulle vara roligare, och ville att Björn G och Johan Glans skulle vara med lite mer... ;)
Vi såg Idol också. Alla var ganska dåliga igår (förutom Tove, tycker hon är asbra). Nästa gång måste Camilla åka ut. Hon är så munter och... schlager. Ugh.
Johan Palm made my day igår, han satt ju i publiken (a)

Nu sitter jag och drar mig för att träna på franskan. Hatar det språket. Tycker inte äns att det är fint längre. Jag vill liksom inte ha något med Frankrike att göra. Uusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0