15/6

Vädret har verkligen varit urdåligt :( Det har bara regnat och regnat...
Men nu ska det väl vara uppehåll och så? Jag menar, det kan väl inte regna hur mycket som helst, regnet måste ju ta slut nån gång? :S
Det positiva är ju att allt växer och blir grönt och fräsht, och vädret kommer antagligen att vara bra när jag ska ha Mitzy nästa vecka nästan två veckor frammåt.



Ska vara hemma med min lillebror i två veckor, så att han slipper få upp tidigt till fritids (heter det väl?). Så idag har jag varit med honom, och Malin kom hit imorse (Linnéa-tid. Egentligen var det ju förmiddag.), och så åt vi frukost och såg på Twilight. Bättre andra gången jag såg den :) Älskar Jasper, så söt ;D
Senare var vi duktiga och lagade lunch som smakade gott, och såg klart på Twilight. Sen satt vi på Mäklarna (haha, varför inte? ;)) och såg några avsnitt.
Nu har Malin dragit till Ensta. Ska åka med henne till Hällkana ikväll, ridskolehästarna släpps på bete! Älskar att se på det, dem är så glada :D

På tal om ridskolan, hade fortfarande träningsvärk i magen, låren och rumpan imorse efter att ha ridit Tia i lördags (a). Men det var en rolig lektion! :)

Ska snart åka till Coop och köpa mat som är lätt att fixa till mig och Samuel. Typ färdigmat, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0