No inspiration

Jag har inget att skriva om idag. Jag har skrivit så mycket dem senaste dagarna så jag är helt tömd på idéer.

Men något ska jag väl skriva iallafall. Jag var ju tillexempel i stallet idag, red söta Mitzy. ÅHNEJ hängde jag tillbaks Johannas spö? Åååh. Jag hatar sånadär ÅHNEJ attacker man får ibland. Som "ÅHNEJ låste jag ytterdörren?" "ÅHNEJ stängde jag boxdörren?" "ÅHNEJ, var är min mobil?!"
Men nu minns jag att jag hängde tillbaka spöt, skönt.

På tal om stallet fick jag världens skavsår på båda hälarna. Det gör så förbannat ont, skavsår.

Hm, ja. Det blir inte riktigt bättre än så här.
Håller tummarna för mer intressanta inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0