Lillyran och Mitzybus

Idag var det Lillyran på Lillsjön. Lyssnade på några låtar. Tycket dem var rätt... barnsliga.
Jag var dessutom het som smet i ridbyxor, röda strumpor med hjärtan på, trasiga vans och en trasig tröja. Oj oj, det blev typ fem grader varmare när jag kom dit alltså.

Mina jodhpurs har möglat och ser för vidriga ut, därför måste jag rida i typ tygskor. Eller plastskor om jag skulle känna för det. Idag red jag i vans. Bra liksom, välj så låga skor som möjligt, helst utan mönster, precis som det står i ridböckerna. *host*

Nä, rekommenderar inte att rida i vans, go vänner, det var inte bekvämt.

Annars var det härligt att vara i Lennartsnäs hos Mitzy igen, och rida! ♥ Fint på LN nu också. Och Mitzy var vacker som alltid, och var på superhumör ♥

Så idag är Nea glad!



P.S: Ähm, det är jag som är Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0