Konstig dröm

Drömde en otroligt skum dröm inatt. Bland annat var det översvämning, så jag simmade fram till bilen. Min MP4 var inblandad, den hade blivit bucklig. Det var ett brev instoppat bakom skärmen. "Det ska vara där" sa pappa, men såg helt galen ut för att ahn blev så arg över att den var trasig. Sen så låg plötlsigt min MP4 på vägen, för att jag hade tappat den eller nåt. Johan Palms Satellite spelades (såklart) och jag blev jätteledsen för min MP4 var trasig (det var ju översvämning och allt). Men det var inte min MP4, det var någon annans. Sen kom jag på att jag lyssnat på musik hemma hos min kusin (Johan Palm såklart, haha), och japp, där var den, hel och bra. Drömmar är konstiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0