Känslig

Jag har alltid varit... kräkmagad tror jag man säger? Konstigt ord isåfall. Men iallafall, jag har alltid varit lite känslig för... äckliga saker. Blod och sånt, jag var alltid tvungen att titta bort när vi kollade på ett veterinärprogram och dem opererade. Likadant om dem gjorde något äckligt (inga missförstånd nu?), typ spydde på TV, jag tyckte det var asäckligt.

Jag har märkt att jag inte är så känslig längre.

Jag skulle faktiskt eventuellt kunna tänka mig att bli veterinär och operera djur.
Allt tack vare Animal Planet!  Jag tittar på "animal cops"-program, där är det massa blod och operationer och andra skitäckliga saker.
Som igårkväll, då tittade jag på när dem opererade en hund. Den var verkligen helt... öppen. Magen alltså. Och veterinären bara plockade ut mjälten! Och jag tyckte inte äns att det var äckligt!
Making progress typ.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag älskar att kolla på Animal Planet! Jag minns en gång när jag, mamma & pappa såg på Veterinärerna, och de började operera en Katte/hund - vettefan, men de verkligen öppnade till hjärtat och mamma typ GUÄÄÄÄÄÄWSH! Jag var typ sex och bara "Mmm, cooooolt!" Pappa typ, fan jag har ett stört barn xD Det här var ett sjukt dåligt stavat inlägg. Herregud

2009-08-22 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0