Hästinlägg

Bara lite flummiga inlägg igår... Ja ja, haha.

Gick super på lektionen (ridskolan) igår! Bra start på terminen. Fick Calle, som är fin att rida, men en liten skit i spiltan. Fick på honom all utrustning iallafall, och han lossnade i slutet på lektionen och började gå på tygeln. =)
Han gick bra i skogen innan dressyren också, hoppade till lite när Davidoff blev rädd för något, men inte värre än så.

Linda fick Luqaz. En läskig häst. Han ger en pyschomördar blickar om man ska in i spiltan.
Jag (med snäll röst): Heej Luqaz
Luqaz (med blicken): Kommer du in dödar jag dig
Jag gick inte in. Jag gillar att leva för mycket.

Angelica fick Smokey, en riktigt fin häst som jag gillar i dressyren men inte kan hoppa. Och Joanna fick Dé du! En ny häst, riktigt gullig. Så alla var nöjda =)

Ni får stå ut med hästinlägg lite då och då. Deal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0