Bråk

Vår musiklärare är verkligen inte bra. Han skickade ut elever (varav allafall en faktiskt inte gjort något) igen, och rektorn har liksom varit där och vi elever klagade på att han skickar ut elever utan riktig orsak hela tiden...
Jag klagade på att han gjorde det, vi började bråka lite, och jag vann. 1-0 till mig! Jag babblade om att han inte bara kunde skicka ut elever hela tiden, han sa att jag inte skulle bry mig utan sköta mig själv, och jag sa att men isåfall kunde han ju lika gärna skicka ut mig, han är ju min lärare också. Och då sa han att "jag kanske skickar ut dig också!" och min snygga comeback var "för att jag tycker nånting?". Det hade han inget svar på...
Sen sa han "nu ska vi sjunga!" (hans nödlösning, vad som än händer). Jag: "Jag sjunger inte ett skit!" *spela oskyldig.* Onödigt, jag vet, men jag vár så irriterad på honom...
Då typ brast det för honom, hah. Men han är inte riktigt klipsk nog att fatta att det var jag. Han såg superförvirrad ut.

Jag brukar inte bitcha mot lärare (bara när dem är helt dumma i huvudet), men han är ju hopplös...

Hoppas han glömmer den sista kommentaren, och att han inte börjar hata mig bara xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0