Parry Hotter och halvblods grinchen. Hehe.

Ska gå och se Harry Potter och Halvblodsprinsen imorgon. Jag är värsta HP-nörden (böckerna då alltså, inte filmerna), så det har varit efterlängtat! Dem andra filmerna har ju bara varit pinsamma helt enkelt, men Angelica sa att den här var rolig, och den verkar rolig också =)
Ska se den med Angelica och Linda, och Joanna, men jag har inte fått tag på henne än. Eftersom Angelica är i Nowhere (typ) med sin familj (dem är ute och åker båt) så får jag försöka organisera ihop det här. Jag är inte bra på att organisera, men äsch, det är ju bara att boka platser och få tag på Joanna så är det klarrt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas filmen är bra!^_^ Ska också gå och se den när jag får tid.^^

2009-07-30 @ 20:01:30
URL: http://melodyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0