Bojkotta Winx Club

Jag HATAR barnprogrammet "Winx club". Där är tjejerna inte bara modiga och med superkrafter, utan smarta också. Enligt hon tanten på Nickelodeon. Jag tycker att dem är tråkiga, dumma bimbos i slampiga kläder och med pojkvänner det är lite brat-varning över. Och jag mår ILLA när jag ser dem, hur fan har tecknarna tänkt egentligen?
Och det är ett barnprogram! Dem ger ju sjuåringarna komplex över sin kropp för fan.




Titta bara! SLUTH!!




Det var bara det jag ville ha sagt. Och anledningen till att jag någonsin såg den där skiten är för att min lillebror är 8 år och kollar på Nickelodeon.

Mer Svampbob åt folket säger jag bara.


Night folks.

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

haha svampbob ska det va!

2009-07-30 @ 10:33:38
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0