Jaa

Imorgon börjar Joanna fem över halv elva! Hon grät bokstavligt talat glädjetårar.
Och när jag börjar? Åtta. Då ska jag sätta mig i den satans bildsalen och lyssna på vår lärares eviga, ostoppbara pratande. Igen.

...


Men på fredag är det sovmorgon. Inte. Eftersom det är Ekkampen. Ekhammar med alla dessa traditioner! Ska bli jättekul att hoppa höjdhopp när alla kollar. HOOOST.
Jag. Hatar. Höjdhopp.
Man skulle kunna tro att det är lätt att ta sig över bommen med långa ben? Jag kan tala om för er att så är inte fallet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-02 @ 21:13:04
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 10:18:13
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0