Bill Kaulitz

Aw, poor Bill. Men hans hår är ju verkligen speciellt, så det är ju inte så konstigt att alla pratar om det.
Jag tycker han är fierce i sin tuppkam ;D 

"Bill Kaulitz, 20, är trött på allt snack om hans spektakulära frisyrer.  

Tokio Hotel-stjärnan gillar att förändra sitt utseende och experimenterar gärna med olika uppseendeväckande håruppsättningar.  

Tidigare i år hade han dreadlocks och nu pryds hans huvud av en ståtlig tuppkam – men i en intervju med tyska tidningen Gala förklarar Bill att han inte gillar uppståndelsen:  

— Det är irriterande att alla gör en så stor grej av det. Jag gillar att experimentera och trivdes inte i mina dreadlocks längre. Det tog timmar för dem att torka varje gång jag tvättade håret.  

Bills tvillingbror Tom Kaulitz konstaterar att flickfavoriten helt klart har ett speciellt förhållande till sitt hår.  

— Om jag inte hade stoppat honom hade han varit snaggad eller helblondin vid det här laget, säger han."

Klicka vidare och följ med på Bill Kaulitz hårresande hårresa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0