120509

Hej :D
Ska börja lägga upp bilder på min bilddagbok igen har jag tänkt, heter croost där också. 
Mitt tangentbord är dum i huvudet (eller dum i... batteriet kanske. Haha), så om jag skriver något som är helt stört, som t.ex: Mitttagenttbord är tört så du ete, så är det inte mig det är fel på, det är tangentbordet.

Anyway. Idag hände det väl inget särskilt... Flummade runt på idrotten, alla andra lektioner utom musiken var rätt tråkiga, tror jag, minns dem inte xD

Idag har jag inte Mitzy, utan ska bara vara hemma. Har en franskaläxa att plugga på, och en jäkla deckarnovell att skriva. Deckarnovellen tänker jag lämna in för sent och franskaläxan sparar jag tills ikväll.
Längtar till Desperate Housewifes ikväll, luv it. Ska önska mig säsongerna i födelsedagspresent, har inte följt det alls :/

Har typ bara roliga dagar framför mig, men det känns som att den här dagen kommer att bli extremt seg..

You´ll hear from me later, alligator in a elevator.

Kram Nea

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Kan du inte min bloggadress? O.o

2009-05-13 @ 15:41:36
URL: http://aangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0