Trötter

Jag är sjukt trött, och det är ändå bara tisdag. Har den jobbigaste dagen framför mig; torsdag. Gaah, tre lektioner och samling innan lunch, och så börjar vi kl. 8.. Man dör lite grann.
Jag var lite duktig idag iallafall, har bara typ tre punkter kvar på min att-göra lista. Har jag ingen lista brukar jag skjuta på allt hela tiden, och det slutar bara med att man måste panik-göra läxorna i ett som som svämmar över av kläder och annat jox som ligger och skräpar på golvet, och marsvinsburen stinker och typ alla kläderna måste tvättas, och man är skittrött och vill bara sova, men så måste man duscha för håret ser ut som skit och allt är allmänt JOBBIGT!

Men är jag  gald nu, för marsvinsburen är ren och fin, jag har en påse med kläder jag ska tvätta imorgon, rummet är städat och engelska läxan avklarad! Och så börjar vi halv tio imorgon också, najs.
Och så är det filmkväll på fredag, woho! ^^ Vi ska se Benny & Joon (världens gulligaste film!) och American Hunting, en film som Linda valde och säjer att hon tror är bra. Hoppas den är det :)

Läser Kenzas blogg, och skrev en kommentar till hennes braiga tävling! Jag är rätt duktig på att ta ut det roliga och bra i förtid, typ börja planera och sen bli superbesviken när det inte händer, eller att jag inte får det osv, och jag ska försöka att inte göra det med tävlingen. Men jag säjer bara att det skulle vara roligt att vinna.. Jätteroligt. Och jackan skulle verkligen utmärka sig mot mina andra typ H&M kläder (som jag köpte när jag hade något slags ryck, t-shirtar jag aldrig använder).

Men nu måste jag logga ut och duscha.

Kram Nea



Vad långt mitt inlägg blev btw! xD

Kommentarer
Postat av: Angel

"Kram Nea" är jättefint :} <3

2009-03-25 @ 17:04:11
URL: http://aangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0