Onsdag

Det var en kort och skön skoldag idag, bara tre lektioner för bilden var inställd! :)
Nu ska jag dricka kaffe och äta lite, och om en timme eller så kommer pappa hem och då drar jag till stallet. Kommer hem vid åtta ikväll.

När jag kom hem var det 13 + i solen, yeay! :D Det är iofs bara två grader i skuggan nu, men men. Hoppas det inte kommer nån mer snö nu iallafall.



Ska smsa Malin och fråga om vi kan gå till A/wear (en liten klädaffär i vårt skruttiga centrum), för jag har ett presentkort på 300 kr som jag måste göra mig av med!

Och förresten, Angelica kom förbi för ett tag sen och berättade att hon har fått Johnny Depps (hon älskar honom. Dyrkar är nog ett bättre ord.) autograf! :) ^^


Kram Nea

Kommentarer
Postat av: Angel

Det finns inga ord för att beskriva hur mycket jag älskar honom, man får välja mellan dem som finns "Avguda, dyrka, älskar, fanatiskt förälskad" - välj och vraka xD



Ska fixa lite på bloggen, kommentera gärna sen ! (: (Om jag orkar fixa nåt xD)



// Kram Angelica ^^ <3

2009-03-25 @ 17:06:16
URL: http://aangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0