3/6-09

Najs dag, som dem flesta onsdagar. Kort skoldag, sköna lektioner.
Fast vi hade redovisning på matten idag, vi har gjort undersökningar som t.ex vilken sport som är populärast osv.
Och Per-Arne (lärare) bara grillade alla! Haha! Stackars människor. Rodnade och var tvungna att stå där i typ tjugo minuter och försöka besvara P-As frågor och lyssna på hans babblande som made-no-sense-at-all. I mina öron iallafall.
Fast jag slapp undan det. Lättnad! x) Tror inte jag rodnade heller, woho, I´m making progress!

Mitzy var en sötogris idag också, hoppade lite. Fast hon var helt grå av lera, hon hade rullat sig. Men finns det en smutsig plätt i hagen så hittar hon den och rullar sig, så jag hade inte riktigt förväntat mig något annat heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0