Tokio Hotel

Sitter och vänjer mig vid Tokio Hotels låtar, snart kommer jag nog att tycka att dem är riktigt bra!

Men jag tycker Tokio Hotel-mobbningen är rätt... rolig. Jag vet inte varför, men jag finner det komiskt när dem skriver "Is it a girl?" och dem stackars fansen måste svara att "It's a boy -.-".
Är det bara jag?

Däremot tycker jag att "Om Tokio Hotel stod på ett tak och skulle hoppa..."-texten är irriterande, vilket band det än är som mobbas. Ja, inte äns Jonas Brothers versionen roar mig.
Jag tycker att den texten är fjorisstämplad och omogen, så vi kan väl bestämma att vi slutar med den texten nu och skriver elaka men smarta mobbningsinlägg på Youtube istället, okej? 

Thank you very much.

BillKaulitz17.jpg Bill Kaulitz image by Heart_Candy


Flicka...?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejan, jag gillar också Tokio Hotel, Bill är otroligt söt, sett hans nya look?



Men du.. Var det inte du som skrattade åt det där "om dem stod på ett tag" för ett tag sen? :O

2009-08-20 @ 20:58:42
URL: http://angelicjason.blogg.se/
Postat av: Angelica

Aja, spelar ingen roll, nu tycker du ju inte det I guess xD

2009-08-20 @ 20:59:01
URL: http://angelicjason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0