Spoilers. Oh, how i hate them!

Jag hatar att alla skriver spoilers på Youtube hela tiden! Helt shamleless skriver dem vem som dör, man har ingen chans att hinna sluta läsa!

Spoilervarning för alla som inte sett och vill se Sweeney Todd på texten nedan!


Som när vi ("vi"= jag, Angelica, Joanna & Linda) skulle se Sweeney Todd och jag lyssnade på låtarna från filmen på Youtube.
Då hade någon skrivit, helt utan någon varning, att Toby dödar Sweeney och blir sinnessjuk.
Tack liksom. Tack för att du förstörde filmen för mig. Tur att jag är bra på att förtänga saker, jag tänkte inte så mycket på det när vi såg filmen. Men jag visste ju liksom att han skulle dö. Sigh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0