Somliga går i trasiga (och för små) skor...

Jag har stora fötter. Jag trodde dem växt klart, men ack så fel jag hade. Jag kan inte längre ha på mig mina skor storlek 42 utan att få ont.
Jag har egentligen inte komplex över det där, jag står stadigt på jorden liksom. Men skoaffärerna borde fan skämmas! Är det meningen att jag ska gå runt i foppatofflor och converse för resten av livet? När jag (någon gång i framtiden) går på fest så kommer alla andra i skyhöga jättesnygga klackar, och jag kommer i neonrosa foppatofflor, som jag smyckat med lite sånadär plastknappar (hett som fett). Fast sen så glömmer jag att knipa med tårna, och snubblar, så att det blir värsta dominoeffekten och alla faller hjälplöst till golvet och dör.

Det vill vi inte, eller hur?

Så skärp er nu jävla skoaffärer och få in i era skallar att tjejer blir längre och får större fötter, och att det inte duger att ha 41 som största storlek. Vi med 43 vill också ha skor, vet ni.



Ni får jättegärna vara gulliga och tipsa om skoaffärer med större storlekar (inte Kingsize, redan kollat). Jag har inte skor som passar längre, nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0