Horror

Saw 4 hade värsta spännnade handlingen (waddayaknow!). Blodig och äcklig som fan, ja, men jättebra. Och det är någonting med gubben (Jigsaw himself) som man liksom fastnar för. Blev ju nästan lite kär!

Man gör konstiga saker när man kollar på skräckfilm. Jag bitchslappade mig själv en gång. Bara slap! liksom.
Och så får jag typ muppryck- mina armar och ben bara flyger genom luften och den som sitter närmast blir det lite synd om.
Linda vet, jag typ schmishlanade henne när vi kollade på Barnhemmet, haha ♥

Joannas reaktion var ändå roligast när vi kollade på Saw. Hon flög typ baklänges över soffans ryggstöd, haha xD
Men Angelica har blivit imun eller nåt. Hon bara... tittar.

Men, som jag sa när vi kollade på The Messengers (som scarred me for years. Först när jag såg om den förra veckan har jag slutat ha mardrömmar typ) så har hon blivit avtrubbad, eftersom hon liksom tänker som en regissör.
Jag, Joanna & Linda: *skriik*
Angelica: Oh, vilken snygg bild!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, jag hoppas jag blir regissör! =D

2009-08-29 @ 21:00:28
URL: http://allaboutfelton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0