Bara lite trött

Se så fort klockan sprang iväg.

Godnatt.

"Se så fort klockan sprang iväg" är min humor... på riktigt. Kan försvara mig med att jag är trött. Men det är faktiskt inte mitt fel att jag bestämde mig (eller alltså... jo. Men nu ska vi inte vara petiga) för att titta in på massa bloggar. Och att Johan (Palm) hade värsta långa inlägget med massor med frågor.
Väldigt givande inlägg var det också. Nu vet jag t.ex att han gillar Svampbob och föredrar Harry Potter framför Twilight. Bra, för jag skulle inte kunna fortsätta lyssna på hans skiva annars. Vad är det för en sjuk jävel som inte gillar Svampbob liksom? Han är ju grym. Dessutom är han en väldigt skicklig stekkock.


Nej nu måste jag fan sluta blogga innan ni tror att det är ett fylle-inlägg eller något. Det är det inte. Jag är så här när jag är trött bara, can´t help it.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0