Ridning & film

Red på ridskolan idag. Det var hoppning, och hade sett fram emot det. Fick Smokey, han är kul att rida, och det gick bra förra gången jag hoppade honom. Men idag var han uppstressad och blev skrämd, så det gick verkligen riktigt dåligt. Inte roligt alls. Det var den stressigaste lektionen nånsin, det var liksom "Skynda skynda SKYNDA!!" och då är det inte så bra om man är tvungen att rida tre extra varv på volten pga att hästen typ är asrädd för hörnet där man rider, och det var ju såklart Smokey, han travade sidledes hela tiden. Gahh. Det gick typ inte att styra honom, hoppade typ tre cm från hinderstödet. Och vår jäkla ridgrupp är inte så rolig den heller, en tjej är världens bitch alltså. Orkar inte med henne.

Så jag köpte filmer för att muntra upp mig :) Köpte Donnie Darko, Heartbreak Kid och Australia. Sett Heartbreak Kid, rätt rolig. Men inte värd 4 +, som den fick.


Kommentarer
Postat av: Angelica

AUSTRALIA! :D Den såg jag på bio! :D Berätta vad du tyckte sen! :D

2009-04-19 @ 13:24:51
URL: http://aangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0